Alla inlägg under april 2009

Av bringmylove - 20 april 2009 21:25

Hejdå alla! Nu blir det en ny blogg, tyvärr. Kommer värkligen sakna den här!

Men om ni vill fortsätta läsa min blogg eller bara se hur den ser ut så är den nya andressen:  http://www.bringmylove.devote.se/

Kommer kanske att skriva här ibland ett tag till men det blir mest på devote.

Ha det jätte bra! 

 

Av bringmylove - 18 april 2009 21:54

Hejsvejs! I dag hade vi loppis.

Kakorna vi bakade i går blev faktiskt hyfsat goda! Men kunde blivigt bättre med lite mjöl ;P.

Fick sålt väldigt mycket, väldigt billigt.

Den höll på i ca 6 timmar.

Men det är klart att det märks när man är ute så länge.

När jag kom hem gjorde jag inget vettigt. Jag va bara så trött att jag kåg i soffan...

Efter en stunds tråkiget ringde KW och Thess, som undrade om jag ville komma dit.

Det gjorde jag. Där var alla jätte konstiga och srattiga när vi såg på film.

Det va en bra dag. Men en onyttig!

Jag åt jätte mycket kakor i dag och vi har köpt hem en rulltårta :s...

Blir skönt att få springa lite i morgon! 


Ha det bäst sa en loppis häst :)  // BringMyLove

Av bringmylove - 17 april 2009 23:34

Hejsvejs! Ledsen att jag inte har skrivit på länge. Har deppat lite över att blya blogg "/. Men jag kan ha kvar den här ett tag till :).

I dag har jag och två vänner bakat till våran loppis. Det blev kanske inte jätte lyckade...

Vi skulle baka två satser men när vi gjorde andra satsen glömde vi mjölet!

Så nu ser kakorna lite "roliga ut". Dom smakar kanske inte riktigt som dom ska men ändå gott ;).

Det blir säker bra.

Men nu tror jag att jag ska lägga mej.

Vi ses snart kram: BringMyLove

Av bringmylove - 14 april 2009 20:44

Åå, Vad trött man kan vara.  Nu efter påsk lovet är det svårt att ställa om tiden. Jag och nämligen laggt mej klockan 1 halv två varje kväll och gått upp 11 på morgonen.

Att nu ställa om hela tiden och gå upp lockan halv sju känns lite jobbigt.

Jag fick bara rung 7 timmars sömn i natt, jag va för pigg för att somna.

Så det har varit lite jobbigt i dag...

När jag kom hem fick jag en stor våg av trötthet. Så jag gick och la mej. Jag sov nästan en halv timme. Det är väldigt mycket för att vara med mitt på dagen.

Så nu ska jag allt ta och stänga av datorn och lägga mej för att sova.

Vad skönt det ska bli! 

God Natt // BringMyLove

Av bringmylove - 12 april 2009 23:43

Hejsvejs! Nu sitter jag här och mummsr på mitt påsk ägg :P.

Men vet ni vad? Jag har inget dåligt samvete för att jag trycket i mej godis.

För i mitt påskägg finns det bara natur godis.

Det är faktiskt väldigt gott! Nötter och lite annat konstigt är mummsit.

Så nästa gång du går till afären leta upp naturgodiset och köp en påse. Jag tror inte du kommer att ångra dej.

Av bringmylove - 12 april 2009 13:32

Hej Hej! Glad Påsk i efterhand :).

Nu är jag hos KW. Vi måste öva lite på vårat föredrag som vi ska ha på Tisdag (eller Onsdag).

Jag väntar på att vi ska börja.

Nu har min statistik grej börjat krångla. Det visar helt fel sifror. "/

Något bra är i alla fall vädret det är ju nästan sommar!

Ha det bra (L) 

Av bringmylove - 10 april 2009 22:31

Nu står jag inför ett jobbigt val. Mitt fotoalbum är full här på bloggen. Jag vill inte radera några kort för då försvinner dom från inläggen. Men det känns lite konstigt att köpa kort också...

Antingen fortsätter jag här och slutar med bilder (som är gandska omöjligt) eller så byter jag till en annan blogg sida "/.

Jag kan ju alltid ha två bloggar samtidigt. Tror att jag ska försöka med det ett tag.

Får så om det funkar. Men jag gillar värklugen denna bloggen så det känns jätte jobbigt!

Åå, vad ska jag göra? :(

Av bringmylove - 10 april 2009 18:56


Hoj! ja, i morgan är det Påsk afton.

Jag har förberett med att måla lite påsk ägg. När jag väll va i gång kunde jag inte sluta att måla så jag målade lite påsk kort också.

Det är värkligen jätte kul att måla med vattenfärger! Jag tänker inte riktigt utan bara målar.

Det är bra om man inte tycker att man är så bra. För man behöver inte måla lika noga.

I morgan ska jag väll inte göra så mycket. Ska nog vara hemma. Vi ska väll äta påsk middag och ha det trevligt.

Glad långfredag, eller ledsen/tråkig vad man nu ska seja? :P


Presentation

Omröstning

Vem/vilka är bäst?
 Beatles
 Madonna
 Ebba grön
 Michael jackson
 Tokio Hotel
 Justin timberlake
 Britney spears
 Black sabbath
 Pink Floyd
 Deep Purple

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards