Alla inlägg under januari 2009

Av bringmylove - 23 januari 2009 17:28

I dag hade jag hur kul som hälst! Vi åkte skidor med klassen.

Det var nästan lika kul på bussen som när vi åkte skidor/snowboard.

En av dom skom följde med hade inte åkt innan, såjag skulle lära honom. Först gick det intejätte bra men efter en stunt kunde han tillockmed åka ankarliften utan att ramla :P.





KW på bilde. Duktig <3 :P
Av bringmylove - 15 januari 2009 20:24

Houdi houdi :D! Jag är en liten slarvig mäniska, för jag har inte skrivit på bloggen på över en månad :o.

Men ialla fall, den här bilden är från en jätte fin dag förra veckan. Det var så kalt så det hade blivit is på sjön. Det va någurlunda åka skridskor på sjön.


Nästa vecka är ska vi ha en Vinterbal. Eller det blir nog mera som ett disko med Vinderbals tema ;).

Om man ville ska man gå med någon.

Och gissa vad? Jag har blivit bjuden :). Det ska bli jätte kul! Men det blir nog en gandska jobbig dag, för vi ska åka skidor samma dag med skolan...


Ha det Jätte bra! Kram is på sjön :)

Av bringmylove - 5 januari 2009 17:31

Helt klart den bästa filmen! <3

Jag är helt kär i Edwar (Robert Pattison) ^^.

Jag kan inte sluta tänka på den. Jag har sett den två gånger och den är fortfarande lika bra.

Se den!

Presentation

Omröstning

Vem/vilka är bäst?
 Beatles
 Madonna
 Ebba grön
 Michael jackson
 Tokio Hotel
 Justin timberlake
 Britney spears
 Black sabbath
 Pink Floyd
 Deep Purple

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards