Alla inlägg under november 2008

Av bringmylove - 28 november 2008 23:42

HejDå...

Det är helt tomt. Jag Fattar inte det. Har gråtigt mycket. Varför gör ni så här svenska folket?

Snälla alla komentera inte med en massa Johan suger, han ser ut som en tjej osv...

Satt och gjorde den här bilden i typ 40 min som tröst.

Jag vet att många tycker det, men för oss som facktiskt gillar honom är det hemskt.

Lars och johan är ute, nu slutar jag titta på idol tror jag...

Försök att förstå mej.

Av bringmylove - 28 november 2008 21:50

I dag var det dags för att åka skridskor med skolan. Som vanligt mina skridskor blivit för små så jag fick åka och köpa nya i går. Dom är lite för stora men 38orna va för små, jag får se till att växa mycket!

Oftast brukar man tänka "Nej,ska vi åka skridskor!" Men så var det inte i dag. 

KW och Kajo skulle spela ishocky snälla som dom är fick jag vara med dom :P och tack vara dom ville nästan alla tjejer spela ishocky. Det blev jätte kul  men vi va bara där i drygt 2 timmar och man skulle också hinna med att äta!


På eftermidagen va jag med KW, tess och Kajo trevligt. 

Alla var väldigt trötta och flummiga. Jag tyckte i mej alldeles för mycket guacamoleoch mådde inte så bra ;P.


Men nu ska jag snart återgå till tvn måste kolla på idol. 

Ha det bra <3

Av bringmylove - 24 november 2008 20:54

Tralla lalla La i dag är jag glad! Gissa varför?

- Jo, för det snöade :D.

Jag älskar julen, venter och snö. Inte för att jag inte gillar sommaren men det är så himmla mysigt på vintern!

Efter skolan i dag blev jag mulad över 3 gånger (jag mulade över 3 pers).

På kvällen skulle vi spela match, i snön. Som tur var var det inte så mycket snö på plan men man kunde halka.

Dom vi mötte gick och spottade hela tiden! tyvär förlorade vi med 2-1 men vi splade jätte bra :).

Aja, nu måste jag göra lite engelska läxa om jag orkar...

Kram

Av bringmylove - 23 november 2008 19:43

Heej!

Vi har planerat discot gandska länge nu och äntligen blev det av!

Vi hade på oss 70 - 80 tals kläder (disco inspererat). Nästan alla va jätte bra klädda.

I börgan va det jätte dålig stämning och ingen dansade nästan, Det blev inte bättre av att musiken pajja.

Det gick typ 10 min utan att vi spelade musik...

Vi fick koppla in en bas förstärkare och då fungerade det. det blev dock inte lika bra ljud men vi hade ju i alla fall musik.

Det blev facktiskt väldigt bra till slut! jag hade jätte kul :).

+ Att vi känade massor av pengar :P

Av bringmylove - 12 november 2008 15:19

Hejsan! Snart ska jag på teater och ducktig som jag är har jag tappat bort mitt busskort "/. Måste köpa ett nytt.

Jag tycker det är jätte kul med teater som många vill jag bli skådespelska (man kan ju håppas :).

Fast många tappar nog intresset för det när det blir som ett jobb.


Lite om dagen: Jag och nårgra andra skulle fixa aficher till ett disco. vi är inte så bra på att passa tiden så vi hann bara börja...

Sen blev det en jätte utredning för att några killar hade jömmt någons mattebok. Jag blir så trött på sånna! Dom ger sej bara på samma person hela tiden, ger den inte äns en chans.

Ni som håller på sejer jag bara: Skaffa ett liv! (snälla?)

Okej nu måste jag gå. Ha det så bra! :)

Av bringmylove - 9 november 2008 17:17

Vad är det jag älskar mer än allt annat? Gossip Girl.

Jag följer serien och älskar den, började läsa böckerna i sommras. Har dock bara kommit till bok 4 men jag vill inte att dom ska ta slut ;).
Som många andra har jag väntat på dvdn, som nu har kommit ut!
Det blir nog en populär julklapp. :P

http://warnervideo.com/gossipgirltvondvd/
Av bringmylove - 9 november 2008 15:15

Lite sent ute, jag vet.

Men jag verkligen älskar Halloween! Jag brukar ha en halloweenfest varje år 4 år tillbaka. I år hade jag tyvärr ingen. Några kompisar till mej hade en så jag tyckte att dom kunde ha den i stället.

Deras fest blev jätte bra! När vi kom in i huset var inte dom där så alla gester fick så och vänta. Sen fick vi komma in i ett rum där det va jätte mörk, läskig musik och där satt den ena av mina kompisar och "sov" och den andra satt i ett hörn ihopkrupen. Hon som satt ihopkrupen började resa sej upp i takt med musiken med ryggen mot oss. När hon vände sej såg vi att hon hade en jätte läskig grismask på sej :O.

 

Jag tycker det är tråkigt med folk som inte årkar klä ut sej. Eller bara tycker det är töntigt. Det är ju jätte kul, och man kan aldrig bli för gammal för att ha kul! Eller?

I USA klär nästan alla ut sej och inte bara till läskiga saker (som ni säkert vet).

Tänk om alla vuxna och gamla fattade att det blir mycket roligare om dom öppnar dörren istället för att bara stå och kolla.

Men även om dom är tråkiga behöver man inte kasta ägg!

Om man inte kommer på ett bättre bus har man brist på fantasi.

Av bringmylove - 8 november 2008 23:13

Hej Hej alla! Okej till att börja med: Var va alla i går?! Ingen kom ju till Grevet!

Det fanns ingen att Dansa med och dom hade typ inga priser att vinna. Men vi hade kul med varandra ändå vi dansade och ja dansade.

Men det var nog det sämsta grevet jag har varit på, dom spelade samma låt över tre gånger på 20 min.

Men det är inte lika kul att vara ällst, det händer ingenting då.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem/vilka är bäst?
 Beatles
 Madonna
 Ebba grön
 Michael jackson
 Tokio Hotel
 Justin timberlake
 Britney spears
 Black sabbath
 Pink Floyd
 Deep Purple

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards